Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1292751 - Achizitie Serviciul de intretinere, verificare si reparatii unituri dentare

miercuri, 18 mai 2022

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Servicii;

Denumire contract:  Serviciul de intretinere, verificare si reparatii unituri dentare si autoclave din cabinetele medicale stomatologice 

CPV și denumire: 50421000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul contractului il reprezinta achizitia serviciului de intretinere, verificare si reparatii unituri dentare si autoclave din cabinetele medicale stomatologice din Serviciul medicina scolara- Directia medico sociala si Caminul pentru persoane varstnice, conform caietului de sarcini si anexelor atasat prezentului anunt. Valoarea estimata pentru serviciile necesare pana la data de 31.12.2022 este de 18.750 lei fara TVA din care : pentru Directia medico-sociala -cabinete medicale stomatologice, valoarea maxima estimata pana la 31.12.2022 este in valoare de 17.500 lei fara TVA si pentru Caminul pentru persoane varstnice, valoarea maxima estimata pana la 31.12.2022 este de 1.250 lei fara TVA. Pentru Directia medico-sociala - cabinete medicale stomatologice sunt necesare urmatoarele servicii : serviciul de intretinere, verificare si reparatii unituri dentare intr-un numar de 14 buc/trimestru si serviciul de intretinere, verificare si reparatii autoclave intr-un numar de 14 bucati/an; pentru Caminul pentru persoane varstnice este necesar un serviciu de intretinere , verificare si reparatii unituri dentar pe trimestru si un serviciu de intretinere , verificare si reparatie autoclave o data pe an.Valoarea ofertata pentru fiecare din aceste unitati din subordinea DGAS nu poate depasi valoarea estimata aferenta fiecareia in parte. 

Valoare estimata: 18.750,00  RON 

Condiții referitoare la contract: Contractul se va incheia dupa data atribuirii si va fi valabil pana la 31.10.2022, va produce efectele pana la indeplinirea tuturor obligatiilor asumate prin contract. Oferta transmisa va cuprinde oferta financiara(formular de oferta, centralizator), precum si oferta tehnica in care se va detalia modul in care ofertantii vor indeplini cerintele si specificatiile din caietul de sarcini. Oferta se va prezenta in preturi unitare, fara TVA; Valoarea totala va fi exprimata in lei, cu TVA mentionat distinct si se va intocmi conform formularului de oferta atasat. Valabilitatea ofertei: 120 zile. Ofertele prezentate trebuie sa respecte cerintele din caietul de sarcini atasat, oferta financiara va fi postata in catalogul electronic SEAP ca urmare a solicitarii transmise de catre Autoritatea Contractanta catre ofertantul clasat pe primul loc in urma aplicarii criteriului de atribuire „ pretul cel mai scazut” si a carui oferta indeplineste cerintele si necesitatile autoritatii contractante. Nu se accepta oferte alternative sau partiale. Ofertantul va respecta toate reglementarile referitoare la protectia muncii, PSI si protectia mediului si este raspunzator de exactitatea si legalitatea datelor inscrise in situatiile de plata si in facturi, obligandu-se sa restituie sumele incasate necuvenit.  

Condiții de participare: Operatorii economici vor elabora ofertele pentru necesarul estimat pana la data de 31.12.2022. Ofertantii vor face dovada neincadrarii in cazurile de excludere prevazute la art. 164, 167, 59 si 60 din Legea nr. 98/2016 si vor prezenta certificatele constatatoare din care sa rezulte ca obiectul de activitate corespunde obiectului contractului si operatorii sunt autorizati in acest sens, in conditiile legii. Ofertele prezentate trebuie sa respecte cerintele minime specificate. Oferta financiara se va prezenta la valoarea totala, fara TVA,(format cu doua zecimale) si va cuprinde centralizarea valorilor ofertate, pe tipuri de servicii, mentionate in anexa la prezentul anunt. Oferta se va prezenta la valoarea totala, conform formularului de oferta si sub forma centralizatorului de preturi. Oferta include si costul transportului pana la sediul autoritatii contractante. 

Criterii atribuire: Criteriul de adjudecare il reprezinta "pretul cel mai scazut" pentru ofertele corespunzatoare necesitatii autoritatii contractante. 

Data limita depunere oferta: 26.05.2022 14:00 

Informații suplimentare: Ofertele se vor transmite pana la data de 26.05.2021, ora 14:00 la adresa de email achizitii@dgas-ct.ro sau in plic inchis, la sediul autoritatii din Str. Unirii nr. 104, biroul 1 - registratura, relatii cu publicul si evaluare initiala.  

Formular Oferta

Centralizator prețuri

Caiet de sarcini

Anexa 2