Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț de publicitate numărul 159389 - Lucrări de conservare și întreținere a pavilioanelor de vară pentru pensionari

luni, 12 martie 2018

Inapoi

ERATĂ

La caietul de sarcini cu privire la achiziția de "Lucrări de conservare și întretinere a pavilioanelor de vară pentru pensionari, se adaugă listele de cantități prevazute în link-ul de mai jos.

Listele de cantități se pot vizualiza accesând link-ul:

Lista de cantități

În consecință se prelungește termenul de depunere oferte până la data de 20.03.2018, orele 16.00.



Tip anunț:
Cumpărări directe

Tip contract: Lucrări

Denumire achiziție: Lucrări de conservare și întreținere a pavilioanelor de vară pentru pensionari.

CPV: 45000000-7-Lucrări de construcții (Rev.2)

Descrierea contractului: Lucrări de închidere și conservare a pavilionului de vară pentru pensionari situate în: Parc Tăbăcărie – incinta Tara Piticilor, Piațeta Badea Cârțan, Parc Tomis II, zona fântâna arteziană, Parc Casa de Cultură, Parc Teatrul de Stat, Parc Poarta 6, Parc Gară, Parc CET, zona Hotel Russel, Parc Viitorului, str. Caraiman, conform cerințelor și specificațiilor din caietul de sarcini, precum și a măsurătorilor atașate prezentului anunț.

Valoarea estimată fără TVA: 253958.82 RON

Condiții contract: Contractul se va încheia după data atribuirii în SEAP și va fi valabil până la îndeplinirea tuturor obligațiilor asumate. Valoarea totală a ofertei financiare va fi exprimată în lei, cu TVA menționată distinct și va fi justificată pe baza devizului de lucrări, conform normelor în vigoare, deviz ce va fi conform cu cerințele din caietul de sarcini atașat. Va fi prezentată o ofertă tehnică în care vor fi descrise materialele ce vor fi folosite, precum și modul de punere în opera. Ofertele financiare care nu sunt susținute de devize de lucrări conforme nu vor fi luate în considerare. Ofertantul va respecta toate reglementările referitoare la protecția muncii, PSI și protecția mediului și este răspunzător de exactitatea și legalitatea datelor înscrise în situațiile de plată și în facturi, obligându-se să restituie sumele încasate necuvenit. Se va constitui garanție de bună execuție, în cuantum de 5% din valoarea totală a contractului, fără TVA.

Condiții participare: Ofertanții trebuie să fie înregistrați în SEAP. Ofertanții vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate al acestora corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii; vor face totodată dovada experientei similare, de minim 253.958,82 lei, fără TVA, prin prezentarea de contracte, procese verbale de recepție, orice alte documente constatatoare, după caz, precum și dovada neîncadrării în cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016. Ofertele prezentate trebuie să respecte cerințele minime specificate din caietul de sarcini și măsurătorile anexate, oferta financiară va fi postată în catalogul electronic SEAP ca urmare a solicitării transmise de către Autoritatea Contractantă către ofertantul clasat pe primul loc în urma aplicării criteriului de atribuire „ prețul cel mai scăzut” și a cărui ofertă îndeplinește cerințele și necesitățile autorității contractante.

Criterii adjudecare: Adjudecarea se va face în favoarea ofertantului care a prezentat prețul total cel mai scăzut și care întrunește condițiile cerute prin caietul de sarcini.

Termen limită primire oferte: 19.03.2018

Informații suplimentare: Oferta va fi transmisă la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro, sau la sediul SPAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – registratură în plic închis până în data de 19.03.2018, orele. 16.00, iar informațiile suplimentare se pot solicita, până în data de 16.03.2018, orele: 16.00 la adresa de email menționată mai sus.


Caiet de sarcini

Formulare

Formular ofertă - 59-60-164-167


Atribuit către: FADMIG S.R.L.;
Valoare: 162.189,81 lei fără TVA