Direcția generală de asistență socială
miercuri, 21 martie 2018
Tip anunț: Cumpărări directe Tip contract: Furnizare Denumire achiziție: Furnizare de amortizoare uși metalice antifoc necesare Căminului pentru persoane vârstnice Constanța CPV: 34325100-2-Amortizoare (Rev.2) Descrierea contractului: Obiectul achiziției consta în achiziționarea a 44 de amortizoare uși metalice antifoc 80-120 kg, care sa izoleze contra fumului generat de un posibil incendiu. Amortizoarele trebuie să conțină fisa tehnică, declarație de conformitate și să aibă garanție 24 luni. Valoarea estimată fără TVA: 11462.00 RON Condiții contract: Amortizoarele ofertate trebuie să conțină fisa tehnică, declarație de conformitate și garanție 24 de luni. Nu se acceptă oferte parțiale. Livrarea produselor se va face pe baza de comanda fermă din partea autorității contractante. Condiții participare: Ofertanții trebuie să fie înregistrați în SEAP. Ofertanții vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate al acestora corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii, vor face totodată neîncadrării în cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016. Oferta financiară va fi postată în catalogul electronic SEAP ca urmare a solicitării transmise de către Autoritatea Contractantă către ofertantul clasat pe primul loc în urma aplicării criteriului de atribuire „ prețul cel mai scăzut” și a cărui ofertă îndeplinește cerințele și necesitățile autorității contractante. Valabilitatea ofertei: 60 zile. Nu se acceptă oferte parțiale. Oferta va fi însoțită de fișa tehnică a amortizoarelor ofertate, declarație de conformitate, garanție de 24 de luni și va include și costul transportului până la sediul autorității contractante. Criterii adjudecare: Autoritatea contractantă își rezervă dreptul de a achiziționa prin catalogul electronic al www.e-licitatii.ro de la operatorul economic care a prezentat prețul cel mai scăzut raportat la valoarea totală; condițiile de furnizare a produselor cad în sarcina ofertantului de a le respecta și aplica în totalitate. Termen limită primire oferte: 23.03.2018 Informații suplimentare: Ofertele vor fi transmise pana în data de 23.03.2018, orele 16:00, la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro , unde pot fi solicitate și eventuale clarificări necesare: Formulare Formular ofertă - 59-60-164-167 Atribuit către: 4M PROTECTIE SERV S.R.L; Valoare: 7.040,00 lei fără TVA