Direcția generală de asistență socială
vineri, 11 mai 2018
Tip anunț: Cumpărări directe Tip contract: Furnizare Denumire contract: Furnizare de echipamente de uz profesional (echipament protecție și uniforme); CPV și denumire CPV: 18110000-3 - Îmbrăcăminte de uz profesional (Rev.2) Descriere contract: Obiectul contractului îl reprezintă achiziția de echipamente de uz profesional (echipament protecție și uniforme), conform caietului de sarcini atașate prezentului anunț. Valoarea maximă estimată este de 7.907 lei fără TVA, din care: pentru Căminul pentru persoane vârstnice valoarea maximă estimată este de: 4.191 lei fără TVA, iar pentru Serviciul Administrare Creșe valoarea maximă estimată este de 3.716 lei fără TV. Valoarea estimată fără TVA: 7.907,00 RON Condiții referitoare la contract: Contractul se va încheia după data atribuirii în SEAP și va fi valabil până la îndeplinirea tuturor obligațiilor. Oferta va fi prezentată în prețuri unitare, fără TVA, sub formă de centralizator de prețuri, după modelul atașat conform anexei 1 și cu respectarea cerințelor din caietul de sarcini; valoarea totală va fi exprimată în lei, cu TVA menționată distinct și va fi întocmită conform formularului de ofertă atașat. Oferta va avea o valabilitate de 60 zile. Oferta financiară va fi postată in catalogul electronic SEAP ca urmare a solicitării transmise de către Autoritatea Contractantă către ofertantul clasat pe primul loc în urma aplicării criteriului de atribuire „prețul cel mai scăzut” și a cărui ofertă îndeplinește cerințele și necesitățile autorității contractante. Ofertantul va respecta toate reglementările referitoare la protecția muncii, PSI și protecția mediului și este răspunzător de exactitatea și legalitatea datelor înscrise în situațiile de plată și în facturi, obligându-se să restituie sumele încasate necuvenit. Transportul produselor intra în sarcina furnizorului, fără costuri suplimentare din partea achizitorului, produsele trebuie să corespunda din punct de vedere calitativ cu standardele și normativele specifice în vigoare la data furnizării. Furnizorul va livra produsele la sediul beneficiarului sau în alta locație după raza municipiului Constanța conform comenzilor emise de către beneficiar. Termenul de livrare este de 10 zile de la data comenzii. Facturile se vor emite pentru fiecare unitate din subordinea SPAS în parte. Condiții de participare: Ofertanții trebuie să fie înregistrați în SEAP, vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii; vor face dovada neîncadrării în cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016. Nu se acceptă oferte alternative sau parțiale. Criterii atribuire: Criteriul de adjudecare îl reprezintă "prețul cel mai scăzut" pentru ofertele corespunzătoare necesității autorității contractante. Termen limită primire oferte: 17.05.2018 16:00 Informații suplimentare: Oferta va fi transmisă la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro sau la sediul SPAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – registratură în plic închis până la data de 17.05.2018, orele: 16.00. Se pot solicita clarificări și informații suplimentare la adresa de e-mail menționată mai sus. Anexă Caiet de sarcini Formulare ofertă Formular ofertă - 59-60-164-167 Atribuit către: S.C. PYF PRODUCTION S.R.L.; Valoare: 6.591,00 lei fără TVA