Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1018493 - Furnizare de mijloace didactic

luni, 18 iunie 2018

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Furnizare;

Denumire contract: Furnizare de mijloace didactice;

CPV și denumire: 39162100-6 - Material pedagogic (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul contractului constă în achiziția de mijloace didactice necesare desfășurării activităților educative în creșe, conform Anexei numărul 1 atașate prezentului anunț.

Valoarea estimată fără TVA: 26.227,00 RON 

Condiții referitoare la contract:  Contractul se va încheia după data atribuirii în SEAP și va fi valabil până la îndeplinirea tuturor obligațiilor asumate prin contract. Produsele vor fi livrate pe baza comenzii emise de autoritatea contractantă în funcție de necesități, iar comanda trebuie livrată de către furnizor în 3 zile de la primirea comenzii. Produsele respective trebuie să fie ambalate corespunzător, ambalajul să fie intact și sigilat, curat, cât și vopsite cu vopseluri nontoxice, fără elemente dimensiuni mici sau elemente ce se pot desprinde și pot fi ingerate cu ușurința de către copii.

Condiții de participare: Ofertanții trebuie să fie înregistrați în SEAP și vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate al acestora corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii, precum și dovada neîncadrării în cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016. Ofertele prezentate trebuie să respecte cerințele minime specificate în Anexa. Oferta financiară: se va prezenta la valoarea totală, fără TVA și va cuprinde centralizarea valorilor ofertate, pe tipuri de produse, menționate în anexa numărul 1 a prezentului anunț. Oferta se va prezenta conform formularului de ofertă și sub forma centralizatorului de prețuri. Valabilitatea ofertei : 60 de zile. Oferta financiară va fi postată în catalogul electronic SEAP ca urmare a solicitării transmise de către Autoritatea Contractantă către ofertantul clasat pe primul loc în urma aplicării criteriului de atribuire „ prețul cel mai scăzut” și a cărui ofertă îndeplinește cerințele și necesitățile autorității contractante. Oferta include și costul transportului până la sediul autorității contractante. Autoritatea contractantă nu acceptă oferte alternative sau parțiale. Condițiile de furnizare a produselor și a transportului, conform prevederilor legale, cad în sarcina ofertantului de a le respecta și aplica în totalitate.

Criterii atribuire: Adjudecarea se va face în favoarea ofertantului care a prezentat prețul total cel mai scăzut și care întrunește condițiile cerute din anexa numărul 1.

Termen limită primire oferte:  21.06.2018 16:00

Informații suplimentare: Oferta va fi transmisă la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro, sau la sediul SPAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – registratură în plic închis până în data de 21.06.2018, orele. 16.00, iar informațiile suplimentare se pot solicita la adresa de email menționată mai sus.


Anexa 1

Formular ofertă - 59-60-164-167

Formulare