Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1007539 - Furnizare de materiale funcționale

vineri, 4 mai 2018

Inapoi

Tip anunț: Cumpărări directe

Tip contract: Furnizare

Denumire contract: Furnizare de materiale funcționale;

CPV și denumire CPV: 44400000-4 - Diverse produse fabricate și articole conexe (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul contractului îl reprezintă achiziția de materiale funcționale, conform caietului de sarcini atașate prezentului anunț. Valoarea estimată pentru produsele necesare până la data de 31.12.2018 este de 109.408,94 lei fără TVA, valoare în funcție de care se vor elabora și evalua ofertele, iar valoare de 11.516,45 lei fără TVA reprezintă posibila prelungire pe încă 4 luni în limita fondurilor disponibile. Valoarea totală maximă estimată a contractului, până la 31.12.2018 este de 109.408,56 lei fără TVA, din care: pentru SPAS Constanța, valoarea maximă estimată este de: 31.917,56 lei fără TVA, pentru Căminul pentru persoane vârstnice valoarea maximă estimată este de: 46.015,15 lei fără TVA, pentru Serviciul administrare Creșe valoarea maximă estimată este de 31.261,06 lei fără TVA, iar pentru Cantina Palazu mare valoarea maximă estimată este de 214,91 lei fără TVA.

Valoarea estimată fără TVA: 109.408,94 RON

Condiții referitoare la contract: Contractul se va încheia după data atribuirii în SEAP și va fi valabil până la 31.12.2018, cu posibilitatea de prelungire pe încă 4 luni (11.516,45 lei fără TVA), în limita fondurilor disponibile. Oferta va fi prezentată în prețuri unitare, fără TVA, sub forma de centralizator de prețuri, după modelul atașat conform anexei 1 și cu respectarea cerințelor din caietul de sarcini; valoarea totală va fi exprimată în lei, cu TVA menționată distinct și va fi întocmită conform formularului de oferta atașat. Oferta va avea o valabilitate de 60 zile. Oferta financiara va fi postata in catalogul electronic SEAP ca urmare a solicitării transmise de către Autoritatea Contractantă către ofertantul clasat pe primul loc în urma aplicării criteriului de atribuire „prețul cel mai scăzut” și a cărui ofertă îndeplinește cerințele și necesitățile autorității contractante. Ofertantul va respecta toate reglementările referitoare la protecția muncii, PSI și protecția mediului și este răspunzător de exactitatea și legalitatea datelor înscrise în situațiile de plată și în facturi, obligându-se să restituie sumele încasate necuvenit. Transportul produselor și manipularea acestora până în magaziile SPAS intră în sarcina furnizorului, fără costuri suplimentare din partea achizitorului, produsele trebuie să corespundă din punct de vedere calitativ cu standardele și normativele specifice în vigoare la data furnizării. Produsele trebuie să fie livrate în ambalaje intacte însoțite de fise tehnice, instrucțiuni de utilizare, certificate de calitate. Termenul de garanție va fi de minim 1 an pentru produsele cu termen lung de utilizare. Furnizorul va livra produsele la sediul beneficiarului sau în altă locație după raza municipiului Constanța conform comenzilor emise de către beneficiar. Termenul de livrare este de 48 ore de la data comenzii. Facturile se vor emite pentru fiecare unitate din subordinea SPAS în parte. Se va constitui garanție de bună execuție, în cuantum de 5% din valoarea totală a contractului fără TVA.

Condiții de participare: Operatorii economici vor elabora ofertele pentru necesarul estimat până la data de 31.12.2018. Ofertanții trebuie să fie înregistrați în SEAP, vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii; vor face dovada neîncadrării în cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016. Nu se acceptă oferte alternative sau parțiale.

Criterii atribuire: Criteriul de adjudecare îl reprezintă "prețul cel mai scăzut" pentru ofertele corespunzătoare necesității autorității contractante.

Termen limită primire oferte: 11.05.2018 16:00

Informații suplimentare: Oferta va fi transmisă la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro sau la sediul SPAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – registratură în plic închis până la data de 11.05.2018, orele: 16.00. Se pot solicita clarificări și informații suplimentare la adresa de e-mail menționată mai sus.


Materiale funcționale - Arhiva documente


Atribuit către: S.C. M&M FRIMAR S.R.L.;
Valoare: 66.442,21 lei fără TVA