Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1287781 - Serviciul de dezinsectie, deratizare si dezinfectie necesare Directiei generale de asistenta sociala Constanta

miercuri, 27 aprilie 2022

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Servicii;

Denumire contract:  Serviciul de dezinsectie, deratizare si dezinfectie necesare Directiei generale de asistenta sociala Constanta

CPV și denumire: 90921000-9 - Servicii de dezinfectie si de dezinsectie (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul achizitiei il reprezinta serviciul de dezinsectie, deratizare si dezinfectie necesare pentru sediile apartinand Directiei generale de asistenta sociala Constanta, conform cerintelor si specificatiilor din caietul de sarcini atasat. Valoarea estimata a achizitiei pentru necesarul pana la 31.12.2022 este de 44.225,98 lei fara TVA. Se prevede posibilitatea prelungirii pentru maxim 4 luni (ianuarie - aprilie 2023), in limita disponibilitatii fondurilor bugetare avand valoarea de 20.238,82 lei fara TVA .Valoare totala estimata pana la 31.12.2022 fara TVA sunt dupa cum urmeaza : Caminul pentru persoane varstnice - 34.699,31 lei fara TVA ; Parcul seniorilor - 824,25 lei fara TVA; Serviciul administrare cluburi - 2.143,89 lei fara TVA ; Serviciul autoritate tutelara - 78,00 lei fara TVA; Directia administrare crese - 4.852,92 lei fara TVA, Cantina de ajutor social Constanta - 792,99 lei fara TVA; Centrul pentru persoane fara adapost "Sf. Filoftea" - 834.62. Cheltuielile cu transportul, manopera, echipamentele si materialele cad in sarcina prestatorului.

Valoare estimata: 44.225,98  - 64.464,80  RON

Condiții referitoare la contract: Contractul se va incheia pentru perioada mai 2022 - decembrie 2022 (31.12.2022). Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a prelungi contractul pe perioada ianuarie - aprilie 2023, in limita existentei disponibilitatii fondurilor financiare necesare. Oferta transmisa va cuprinde oferta financiara (formular de oferta, centralizator), precum si oferta tehnica in care se va detalia modul in care ofertantii vor indeplini cerintele si specificatiile din caietul de sarcini. Ofertantii vor prezenta oferta tehnica care va respecta cerintele prevazute in caietul de sarcini.Oferta financiara se va prezenta in preturi unitare, fara TVA (format cu doua zecimale) pentru fiecare serviciu solicitat.Valabilitatea ofertei financiare: 120 zile. Ofertele prezentate trebuie sa respecte cerintele din caietul de sarcini atasat. Nu se accepta oferte partiale sau alternative . Formularul de oferta financiara se va intocmi pentru necesarul pana la 31.12.2021, in functie de valoarea caruia se va stabili si clasamentul. Ofertantul va respecta toate reglementarile referitoare la protectia muncii, PSI si protectia mediului si este raspunzator de exactitatea si legalitatea datelor inscrise in situatiile de plata si in facturi, obligandu-se sa restituie sumele incasate necuvenit. Se va constitui garantie de buna executie, in cuantum de 5% din valoarea totala a contractului, fara TVA. Valorile ofertate nu trebuie sa depaseasca valoarea estimata pentru fiecare subunitate din subordinea DGAS in parte.

Condiții de participare: Ofertantii vor prezenta certificate constatatoare din care sa rezulte ca obiectul de activitate al acestora corespunde obiectului contractului si sunt autorizati in acest sens, in conditiile legii; totodata, se va face dovada detinerii avizelor si autorizatiilor de functionare, precum si a avizelor pentru substantele folosite, emise de Ministerul Sanatatii - Comisia Nationala pentru Substante Biocide, din care sa reiasa ca acestea nu sunt toxice pentru oameni.Ofertantii vor face dovada neincadrarii in situatiile de excludere prevazute la art. 164, 167, 59 si 60 din Legea nr. 98/2016. Totodata, se va dovedi detinerea experientei similare, la nivelul a unu sau mai multe contracte, in valoare insumata de minim 25.000 lei, prin prezentarea de documente doveditoare in acest sens (recomandari, contracte, procese verbale, documente constatatoare, etc).

Criterii atribuire: Criteriul de atribuire il reprezinta "pretul cel mai scazut" pentru ofertele corespunzatoare cu necesitatea autoritatii contractante, conform cerintelor specificate in caietul de sarcini atasat.

Data limita depunere oferta: 06.05.2022 13:00

Informații suplimentare: Oferta va fi transmisa la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro, sau la sediul DGAS din str. Unirii nr. 104, in plic inchis, pana la data de 06.05.2022, ora 13:00.


Caiet de sarcini

Declarații

Formulare ofertă și centralizator ofertă


Atribuit catre SC ALLCHIM DDD CO SA, 28.663,35 lei fara TVA.