Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul 164869 - Furnizare de materiale funcționale

vineri, 30 martie 2018

Inapoi

Tip anunț: Cumpărări directe

Tip contract: Furnizare

Denumire achiziție: Furnizare de materiale funcționale;

CPV: 44400000-4-Diverse produse fabricate și articole conexe (Rev.2)

Descrierea contractului: Obiectul contractului îl reprezintă achiziția de materiale funcționale, conform caietului de sarcini atașat prezentului anunț. Valoarea estimată pentru produsele necesare până la data de 31.12.2018 este de 106.919,43 lei fără TVA, valoare în funcție de care se vor elabora și evalua ofertele, iar valoare de 11.516,45 lei fără TVA reprezintă posibila prelungire pe încă 4 luni în limita fondurilor disponibile.

Valoarea estimată fără TVA: 106919.43 RON

Condiții contract: Contractul se va încheia după data atribuirii în SEAP și va fi valabil până la 31.12.2018, cu posibilitatea de prelungire pe încă 4 luni (11.516,45 lei fără TVA), în limita fondurilor disponibile. Oferta va fi prezentată în prețuri unitare, fără TVA, sub formă de centralizator de prețuri, după modelul atașat; valoarea totală va fi exprimată în lei, cu TVA menționată distinct. Oferta va avea o valabilitate de 60 zile. Oferta financiară va fi postată în catalogul electronic SEAP ca urmare a solicitării transmise de către Autoritatea Contractantă către ofertantul clasat pe primul loc în urma aplicării criteriului de atribuire „prețul cel mai scăzut” și a cărui ofertă îndeplinește cerințele și necesitățile autorității contractante. Ofertantul va respecta toate reglementările referitoare la protecția muncii, PSI și protecția mediului și este răspunzător de exactitatea și legalitatea datelor înscrise în situațiile de plată și în facturi, obligându-se să restituie sumele încasate necuvenit. Transportul produselor și manipularea acestora până în magaziile SPAS intră în sarcina furnizorului, fără costuri suplimentare din partea achizitorului, produsele trebuie să corespundă din punct de vedere calitativ cu standardele și normativele specifice în vigoare la data furnizării. Produsele trebuie să fie livrate în ambalaje intacte însoțite de fise tehnice, instrucțiuni de utilizare, certificate de calitate. Termenul de garanție va fi de minim 1 an pentru produsele cu termen lung de utilizare. Furnizorul va livra produsele la sediul beneficiarului sau în altă locație după raza municipiului Constanța conform comenzilor emise de către beneficiar. Termenul de livrare este de 48 ore de la data comenzii. Facturile se vor emite pentru fiecare unitate din subordinea SPAS în parte. Se va constitui garanție de bună execuție, în cuantum de 5% din valoarea totală a contractului, fără TVA.

Condiții participare: Operatorii economici vor elabora ofertele pentru necesarul estimat până la data de 31.12.2018. Ofertanții trebuie să fie înregistrați în SEAP, vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii; vor face dovada neîncadrării în cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016. Nu se acceptă oferte alternative sau parțiale.

Criterii adjudecare: Criteriul de adjudecare îl reprezintă "prețul cel mai scăzut" pentru ofertele corespunzătoare necesității autorității contractante.

Termen limită primire oferte: 05.04.2018

Informații suplimentare: Ofertele vor fi transmise până în data de 05.04.2018, orele 16:00, la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro , unde pot fi solicitate și eventuale clarificări necesare.


Caiet sarcini

Formulare ofertă

Formular ofertă - 59-60-164-167