Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1246936 - Furnizare de mobilier

luni, 18 octombrie 2021

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Furnizare;

Denumire contract:  Furnizare de mobilier

CPV și denumire: 39151000-5 - Diverse tipuri de mobilier (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul contractului il reprezinta achizitia de mobilier necesar Directiei generale de asistenta sociala Constanta, conform cantitatilor din anexa la prezentul anunt, respectiv cerintelor si specificatiilor din caietul de sarcini atasat. Valoarea estimata totala a achizitiei este de 18.975,41 lei fara TVA, din care: Biroul resurse umane si protectia muncii: 4.003,17 lei fara TVA, Biroul financiar buget: 1.886 lei fara TVA, Secretariat: 3.852,10 lei fara TVA, Serviciul beneficii sociale si persoane vulnerabile: 2.218 lei fara TVA, Directia administrare crese 4.466,14 lei fara TVA, Caminul pentru persoane varstnice 2.550 lei fara TVA.

Valoare estimata: 18.975,41  RON

Condiții referitoare la contract: Contractul se va incheia dupa data atribuirii. Oferta financiara se va prezenta la valoarea totala, fara TVA (format cu doua zecimale) si va cuprinde centralizarea valorilor ofertate, pe tipuri de produse, mentionate in anexa la prezentul anunt. Oferta financiara va cuprinde formularul de oferta si centralizatorul de preturi. Valabilitatea ofertei : 90 zile. Valoarea ofertata pentru fiecare unitate din subordinea DGAS nu trebuie sa depaseasca valoarea estimata aferenta acesteia. Pretul ofertat include si costul transportului pana la sediul autoritatii contractante. Conditiile de furnizare a produselor, conform prevederilor legale, cad in sarcina ofertantului de a le respecta si aplica in totalitate. Facturile se vor emite pentru fiecare unitate din subordinea DGAS in parte. Ofertantul va respecta toate reglementarile referitoare la protectia muncii, PSI si protectia mediului si este raspunzator de exactitatea si legalitatea datelor inscrise in situatiile de plata si in facturi, obligandu-se sa restituie sumele incasate necuvenit. Produsele trebuie sa corespunda din punct de vedere calitativ si cantitativ cu cerintele autoritatii contractante.Produsele se vor livra in maxim 30 zile de la comunicarea comenzilor.

Condiții de participare: Ofertantii vor prezenta certificate constatatoare din care sa rezulte ca obiectul de activitate corespunde obiectului contractului si sunt autorizati in acest sens, in conditiile legii; vor face dovada neincadrarii in cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 si 60 din Legea nr. 98/2016. Nu se accepta oferte alternative sau partiale.

Criterii atribuire: Adjudecarea se va face in favoarea ofertantului a carui oferta are pretul cel mai scazut, raportat la valoarea totala a ofertei si care este conforma necesitatii autoritatii contractante

Informații suplimentare: Ofertele se vor transmite pana la data de 25.10.2020, orele 15:00 la adresa de email achizitii@dgas-ct.ro sau in plic inchis, la sediul autoritatii din Str. Unirii nr. 104, biroul 1 - registratura, relatii cu publicul si evaluare initiala.

Anexa

Formular ofertă și centralizator

Modele declarații