Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul 100316 - Achiziționarea serviciilor de amenajare și întreținere spații verzi

luni, 12 iunie 2017

Inapoi

Tip anunț: Cumpărări directe

Tip contract: Furnizare

Denumirea achiziție: Achiziționarea serviciilor de amenajare și întreținere spații verzi.

CPV: 77310000-6-Amenajare și întreținere de spații verzi (Rev.2)

Descrierea contractului:  Se va achiziționa serviciul de amenajare și întreținere spații verzi, conform specificațiilor tehnice anexate prezentului anunț, pentru o suprafața de 2500 mp ale creșelor:
1) serviciul de amenajare spații verzi va cuprinde: tuns iarba, ierbicidare, săpare, nivelare, tăvălugire, umpleri cu pământ de pădure, montat rulouri de gazon tip termorezinstent, montare sistem de irigații automatizat, fertilizare, plantat 50 de tuia de 60-80 cm și iedera urcătoare 350 de fire, 50-100 cm, timp de execuție lucrare: 30 de zile.
2) Servicii de întreținere spații verzi: tăiere, greblare, fertilizare, aerare, golire sistem irigații la început de sezon rece, stropire antidăunători plante, îngrășământ plate și gazon.

Valoarea estimată fără TVA: 129978.00 RON

Condiții contract: Contractul se va încheia după data atribuirii în SEAP pe o perioadă de 4 luni, cu 4 intervenții/lună, în perioada iunie-septembrie. Oferta va fi prezentată în prețuri unitare, fără TVA; valoarea totală va fi exprimată în lei, cu TVA menționată distinct. Oferta va fi postată în catalogul electronic SEAP până la data limită de depunere a ofertelor și va avea o valabilitate de 60 zile. În caz contrar, autoritatea contractantă își rezervă dreptul de a nu lua în considerare oferta nepostată în catalog. Ofertantul va respecta toate reglementările referitoare la protecția muncii, PSI și protecția mediului și este răspunzător de exactitatea și legalitatea datelor înscrise în situațiile de plată și în facturi, obligându-se să restituie sumele încasate necuvenit. Se va constitui garanție de bună execuție, în cuantum de 5% din valoarea totală a contractului, fără TVA.

Condiții participare: Ofertanții trebuie să fie înregistrați în SEAP, vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate al acestora corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii; vor face totodată dovada experienței similare, precum și a neîncadrării în cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016.

Criterii adjudecare: Criteriul de adjudecare îl reprezintă "prețul cel mai scăzut" pentru ofertele corespunzătoare necesității autorității contractante.

Termen limită primire oferte: 15.06.2017

Informații suplimentare: Oferta va fi transmisă la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro, unde se pot solicita și informații suplimentare, CU PRECIZAREA ADRESEI DE E-MAIL UNDE SĂ SE POATĂ RĂSPUNDE SOLICITĂRII.


Condiții tehnice spații verzi

FORMULARE

Formulare ofertă

Clarificări


Atribuit către: SC ART INVEST TRADE SRL;
Valoare: 128.840 lei fără TVA.