Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1018317 - Serviciul de intervenție și mentenanță instalație gaze

vineri, 15 iunie 2018

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Servicii;

Denumire contract: Serviciul de intervenție și mentenanță instalație gaze

CPV și denumire: 50531200-8 - Servicii de întreținere a aparatelor cu gaz (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul contractului îl reprezintă achiziția serviciului de intervenție și mentenanță a instalației de gaze, din dotarea Căminului pentru persoane vârstnice Constanța. Serviciile necesare sunt: verificarea, revizia și întreținerea sistemului de distribuție gaze naturale, având regimul de presiune de lucru <= 6 bar, tip EDI, repararea și întreținerea instalațiilor de ardere și instalațiilor de automatizare pentru cazane, repararea cazanelor de apa caldă, supuse prevederilor, prescripțiilor tehnice, colecția ISCIR, având următorii parametri - putere < 400 kw; revizii ale instalațiilor de utilizare a gazelor naturale. Valoarea maximă estimată până la data de 31.12.2018 este de 14.000 lei fără TVA ,valoare în funcție de care se vor elabora și evalua ofertele, iar valoarea de 8000 lei fără TVA reprezintă posibilitatea prelungirii pe încă 4 luni în limita fondurilor bugetare.

Valoarea estimată fără TVA: 14.000,00 RON 

Condiții referitoare la contract:  Contractul se va încheia după atribuirea în SEAP și va fi valabil până la data de 31.12.2018, cu posibilitatea de prelungire pe încă 4 luni (ianuarie-aprilie 2019) în limita fondurilor bugetare. Oferta va fi prezentată în prețuri unitare, fără TVA; valoarea totală va fi exprimată în lei, cu TVA menționată distinct. Ofertantul va respecta toate reglementările referitoare la protecția muncii, PSI și protecția mediului și este răspunzător de exactitatea și legalitatea datelor înscrise în situațiile de plată și în facturi, obligându-se să restituie sumele încasate necuvenit. Se va constitui garanție de bună execuție, în cuantum de 5% din valoarea totală a contractului, fără TVA.

Condiții de participare: Ofertantii trebuie să fie înregistrați în SEAP, vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate al acestora corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii; vor face totodată dovada experientei similare, precum și a neîncadrării în cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016. Oferta financiară va fi postată în catalogul electronic SEAP ca urmare a solicitării transmise de către Autoritatea Contractantă către ofertantul clasat pe primul loc în urma aplicării criteriului de atribuire „ prețul cel mai scăzut” și a cărui ofertă îndeplinește cerințele și necesitățile autorității contractante.

Criterii atribuire: Criteriul de adjudecare îl reprezintă "prețul cel mai scăzut" pentru ofertele corespunzătoare necesității autorității contractante.

Termen limită primire oferte:  22.06.2018 16:00

Informații suplimentare: Oferta va fi transmisă la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro sau la sediul SPAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – registratură în plic închis până în data de 22.06.2018, orele: 16.00, iar informațiile suplimentare se pot solicita la adresa de e-mail menționată mai sus.


Formulare

Formular ofertă - 59-60-164-167


Atribuit către:
2M INSTAL S.R.L.;
Valoare:
11.900,00 lei fără TVA