Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV000110 - Servicii de cadastru și intabulare pentru Cantina de ajutor social Constanța

marți, 3 aprilie 2018

Inapoi

ANUNȚ ANULAT - EROARE ÎN DOCUMENTAȚIE

Tip anunț: Cumpărări directe

Tip contract: Servicii

Denumire contract: Servicii de cadastru și intabulare pentru Cantina de ajutor social Constanța;

CPV și denumire CPV: 71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul contractului consta în achiziția de servicii de cadastru și intabulare pentru Cantina de ajutor social Constanța, situată pe str. Petre Romulus, nr. 22, teren: 254mp; C1 (Imobil S+P+1E), construcție 195 mp.

Valoarea estimată fără TVA: 2.521,01 RON

Condiții referitoare la contract: Obiectul achiziției constă în achiziționarea serviciilor de cadastru și intabulare pentru Cantina de ajutor social Constanța, situată pe str. Petre Romulus, nr. 22, teren: 254mp; C1 (Imobil S+P+1E), construcție 195 mp. Contractul se va încheia după data atribuirii pe SEAP, urmând a-și produce efectele până la îndeplinirea tuturor obligațiilor asumate prin contract. Termenul de execuție este de 2 săptămâni de la semnarea contractului. Taxele de avizare percepute de instituțiile publice vor fi suportate de către beneficiar.

Condiții de participare: Ofertanții trebuie să fie înregistrați în SEAP, și să fie autorizați în vederea întocmirii cadastrului și intabulării pentru Cantina de ajutor social Constanța. Ofertanții vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate al acestora corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii; vor face totodată dovada neîncadrării în cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016. Oferta financiară va fi postată în catalogul electronic SEAP ca urmare a solicitării transmise de către Autoritatea Contractantă către ofertantul clasat pe primul loc în urma aplicării criteriului de atribuire „ prețul cel mai scăzut” și a cărui ofertă îndeplinește cerințele și necesitățile autorității contractante. Valabilitatea ofertei: 60 zile. Nu se acceptă oferte parțiale.

Criterii atribuire: Autoritatea contractantă își rezervă dreptul de a achiziționa prin catalogul electronic al www.e-licitatii.ro de la operatorul economic care a prezentat prețul cel mai scăzut raportat la valoarea totală, pentru ofertele corespunzătoare necesității autorității contractante.

Termen limită primire oferte: 10.04.2018

Informații suplimentare: Ofertele vor fi transmise până în data de 10.04.2018, orele 16:00, la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro , unde pot fi solicitate și eventuale clarificări necesare.


Formulare ofertă

Formular ofertă - 59-60-164-167

Clarificări