Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț consultare piață MC1000664 - Determinarea valorii estimate a achiziției în vederea implementării GDPR prin servicii externalizate specializate de DPO

vineri, 11 mai 2018

Inapoi

Obiect consultare: Determinarea valorii estimate a achiziției în vederea implementării GDPR prin servicii externalizate specializate de DPO.

Descriere: Determinarea valorii estimate a achiziției în vederea implementării GDPR prin servicii externalizate specializate de DPO. Ofertanții vor avea în vedere următoarele informații referitoare la echipamentele IT, aplicațiile software și datele prelucrate: Echipamente IT: 2 servere (Linux / Windows Server 2012 R2); 134 pc-uri (Windows Xp, 7 și 10 Home sau Professional); 9 laptopuri (Windows 7, 10); Multifuncționale / imprimante; 1 NAS. Aplicații software ce implică gestionarea cererilor sau beneficiilor solicitanților: aplicație de tip web server cu bază de date MySql pentru desfășurarea programului „Respect” și pentru acordarea legitimațiilor de transport în comun RATC; aplicație de tip client cu bază de date Microsoft Sql pentru desfășurarea activității de asistență socială; aplicație de tip web server cu bază de date Microsoft Sql pentru acordarea ajutoarelor pentru încălzirea locuinței în sezonul rece; aplicație de tip client cu bază de date accesată prin „file sharing” cu user și parolă pentru activitatea financiar contabilă; aplicație de tip web server cu bază de date Microsoft Sql pentru înregistrarea și managementul documentelor ( aplicația este în stadiul de implementare). Accesul datelor: datele sunt accesate doar prin intermediul aplicațiilor; aplicațiile sunt accesibile doar în rețeaua locală prin conexiuni securizate de tip vpn; protecția împotriva accesului exterior se face cu ajutorul politicilor firewall aplicate pe routerele deținute, prin blocarea sau limitarea porturilor în funcție de ip/serviciu. Colectarea datelor: Protocoale de colaborare: există protocoale de date încheiate cu instituții publice pentru schimbul de date; datele sunt primite prin intermediul serviciului de email. Prin intermediul solicitanților: multiple forme de documente prin care se colectează fizic informațiile, cu conținut predefinit prin lege sau prin HCL; email-uri, cereri, sesizări, propuneri primite de la petenți. Prelucrarea datelor: informațiile obținute prin intermediul protocoalelor de date sunt prelucrate și importate în aplicațiile proprii; datele colectate prin intermediul solicitanților sunt introduse în mod direct în aplicațiile proprii.

Aspecte supuse consultării: Determinarea valorii estimate a achizitei în vederea implementarii GDPR prin servicii externalizate specializate de DPO. Ofertanții vor avea în vedere următoarele informații referitoare la echipamentele IT, aplicațiile software și datele prelucrate: Echipamente IT: 2 servere (Linux / Windows Server 2012 R2); 134 pc-uri (Windows Xp, 7 și 10 Home sau Professional); 9 laptopuri (Windows 7, 10); Multifuncționale / imprimante; 1 NAS. Aplicații software ce implică gestionarea cererilor sau beneficiilor solicitanților: aplicație de tip web server cu bază de date MySql pentru desfășurarea programului „Respect” și pentru acordarea legitimațiilor de transport în comun RATC; aplicație de tip client cu bază de date Microsoft Sql pentru desfășurarea activității de asistență socială; aplicație de tip web server cu bază de date Microsoft Sql pentru acordarea ajutoarelor pentru încălzirea locuinței în sezonul rece; aplicație de tip client cu bază de date accesată prin „file sharing” cu user și parolă pentru activitatea financiar contabilă; aplicație de tip web server cu bază de date Microsoft Sql pentru înregistrarea și managementul documentelor ( aplicația este în stadiul de implementare). Accesul datelor: datele sunt accesate doar prin intermediul aplicațiilor; aplicațiile sunt accesibile doar în rețeaua locală prin conexiuni securizate de tip vpn; protecția împotriva accesului exterior se face cu ajutorul politicilor firewall aplicate pe routerele deținute, prin blocarea sau limitarea porturilor în funcție de ip/serviciu. Colectarea datelor: Protocoale de colaborare: există protocoale de date încheiate cu instituții publice pentru schimbul de date; datele sunt primite prin intermediul serviciului de email. Prin intermediul solicitanților: multiple forme de documente prin care se colectează fizic informațiile, cu conținut predefinit prin lege sau prin HCL; email-uri, cereri, sesizări, propuneri primite de la petenți. Prelucrarea datelor: informațiile obținute prin intermediul protocoalelor de date sunt prelucrate și importate în aplicațiile proprii; datele colectate prin intermediul solicitanților sunt introduse în mod direct în aplicațiile proprii.

Data limita transmitere propuneri: 18.05.2018;

Data limita consultare: 21.05.2018;

Modalitate desfășurare: Propunerile financiare se vor transmite la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro până în data de 18.05.2018, orele:12.00.