Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul 164447 - Achiziția de elemente auto

joi, 29 martie 2018

Inapoi

Tip anunț: Cumpărări directe

Tip contract: Furnizare

Denumire achiziție: Achiziția de elemente auto;

CPV: 34640000-5-Elemente auto (Rev.2)

Descrierea contractului: Obiectul contractului îl reprezintă achiziția de elemente auto, conform anexei atașate. Contractul se va încheia după data atribuirii în SEAP și va fi valabil până la îndeplinirea tuturor obligațiilor asumate prin contract.

Valoarea estimată fără TVA: 17275.45 RON

Condiții contract: Obiectul achiziției constă în achiziționarea de elemente auto conform anexei atașate prezentului anunț. Ofertele prezentate trebuie să respecte cantitățile și cerințele specificate din anexa. Oferta va fi prezentată în preturi unitare, fără TVA; valoarea totală va fi exprimată în lei, cu TVA menționată distinct și va fi întocmită conform formularului de oferta atașat. Oferta financiara va fi postată în catalogul electronic SEAP ca urmare a solicitării transmise de către Autoritatea Contractantă către ofertantul clasat pe primul loc în urma aplicării criteriului de atribuire „prețul cel mai scăzut” și a cărui ofertă îndeplinește cerințele și necesitățile autorității contractante; livrarea produselor se va realiza la sediul autorității contractante din Str. Unirii nr. 104, conform comenzilor emise de către beneficiar în funcție de necesități, iar comanda trebuie livrată de către furnizor în maxim 3 zile de la comandă. Costul transportului de produse și manipularea acestora cade în sarcina furnizorului. Valabilitatea ofertei este de 60 de zile.

Condiții participare: Ofertanții trebuie să fie înregistrați în SEAP, vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte ca obiectul de activitate al acestora corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii; vor face totodată dovada neîncadrării în cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016. La depunerea ofertei, operatorii economici trebuie să își asume responsabilitatea furnizării produselor în conformitate cu anexele atașate la prezentul anunț. Produsele respective trebuie să fie ambalate corespunzător, ambalajul să fie intact, sigilat, curat și garanția corespunzătoare produselor. Ofertantul va respecta toate reglementările referitoare la protecția muncii, PSI și protecția mediului și este răspunzător de exactitatea și legalitatea datelor înscrise în situațiile de plată și în facturi, obligându-se să restituie sumele încasate necuvenit.

Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire a contractului îl reprezintă "prețul cel mai scăzut", pentru ofertele conforme specificațiilor și necesității autorității contractante.

Termen limită primire oferte: 04.04.2018

Informații suplimentare: Oferta va fi transmisă, până în data de 04.04.2018, orele: 16.00, la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro, sau la sediul SPAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – registratură în plic închis, iar informațiile suplimentare se pot solicita la adresa de email menționată mai sus.


Anexa

Formulare oferta

Formular ofertă - 59-60-164-167