Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1010757 - Lucrări de montare ansambluri de joacă pentru copii

miercuri, 16 mai 2018

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Lucrări;

Denumire contract: Lucrări de montare ansambluri de joaca pentru copii;

CPV și denumire: 45255400-3 - Lucrări de montaj (Rev.2)

Descriere contract: Lucrări de montare ansambluri de joacă la creșele din subordinea SPAS Constanța situate: Creșa nr. 1, str. Adamclisi, nr. 1, Creșa nr. 2, Aleea Malinului, nr. 2, Creșa nr. 13, Aleea Pelicanului, nr. 3, bl. AV 29, parter, Creșa nr. 18, Aleea Cutezătorilor, nr. 7, bl. D, parter, conform caietului de sarcini și a devizului atașat prezentului anunț.

Valoarea estimată fără TVA: 8.842,58  RON

Condiții referitoare la contract: Contractul se va încheia după data atribuirii în SEAP și va fi valabil până la îndeplinirea tuturor obligațiilor asumate. Valoarea totală a ofertei financiare va fi exprimată în lei, cu TVA menționată distinct și va fi justificată pe baza devizului de lucrări, conform normelor în vigoare, deviz ce va fi conform cu cerințele autorității. Va fi prezentată o ofertă tehnică în care vor fi descrise materialele ce vor fi folosite, precum și modul de punere în opera. Ofertele financiare care nu sunt susținute de devize de lucrări conforme și cu respectarea cerințelor din caietul de sarcini nu vor fi luate în considerare. Ofertantul va respecta toate reglementările referitoare la protecția muncii, PSI și protecția mediului și este răspunzător de exactitatea și legalitatea datelor înscrise în situațiile de plată și în facturi, obligând-se să restituie sumele încasate necuvenit. Se va constitui garanție de bună execuție, în cuantum de 5% din valoarea totală a contractului, fără TVA.


Condiții de participare: Ofertanții trebuie să fie înregistrați în SEAP. Ofertanții vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate al acestora corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii; vor face totodată dovada experienței similare, de minim 8.842,58 lei, fără TVA, prin prezentarea de contracte, procese verbale de recepție, orice alte documente constatatoare, după caz, precum și dovada neîncadrării în cazurile de excludere prevăzute la articolele 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016. Ofertele prezentate trebuie să respecte cerințele minime specificate, oferta financiară va fi postată în catalogul electronic SEAP ca urmare a solicitării transmise de către Autoritatea Contractantă către ofertantul clasat pe primul loc în urma aplicării criteriului de atribuire „prețul cel mai scăzut” și a cărui oferta îndeplinește cerințele și necesitățile autorității contractante.

Criterii atribuire: Adjudecarea se va face în favoarea ofertantului care a prezentat prețul total cel mai scăzut și care întrunește condițiile cerute prin caietul de sarcini.

Termen limită primire oferte: 21.05.2018 16:00

Informații suplimentare: Oferta va fi transmisă la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro, sau la sediul SPAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – registratură în plic închis până în data de 21.05.2018, orele. 16.00, iar informațiile suplimentare se pot solicita la adresa de email menționată mai sus.

Documentația de atribuire 


Atribuit către: SC FADMIG S.R.L.;
Valoare: 8.702,21 lei fără TVA