Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț consultare piață - MC0004546 - determinarea valorii estimate a achiziției de servicii de prelucrare date pentru emiterea referatelor și dispozițiilor

miercuri, 1 martie 2017

Inapoi

Obiect consultare: 
Determinarea valorii estimate a achiziției de servicii de prelucrare date pentru emiterea referatelor și dispozițiilor, necesare SPAS Constanța.

Descriere consultare: 
Se vor pune la dispoziție de către SPAS Constanța: -patru tabele în format xlsx ce conțin datele asistaților sociali; -modele ale referatelor și dispozițiilor în format docx; -tabel în format xlsx, conținând două seturi cu numere de înregistrare pentru referate și dispoziții. Tabelele excel cuprind coloane ce conțin date referitoare la an, lună, furnizor, asociație, nume, prenume, cnp, adresa, observații și sume, structurate pe rânduri pentru fiecare asistat social în parte. Un asistat social se poate regăsi pe mai multe rânduri dacă există sume aferente mai multor luni sau ani. Ofertantul trebuie să genereze referate și dispoziții conform modelului pus la dispoziție, respectând stilurile de formatare (font, mărime font, spațiere, margini, numerotare pagini, etc.) în care să introducă anumite date din tabelele excel. Pentru fiecare contribuabil în parte se va trece în referat și în dispoziție și un tabel ce conține defalcat pe luni/ani, sumele aferente, cât și totalul acestor sume. Referatele și dispozițiile rezultate vor fi salvate în dosare separate, în format pdf, având același nume cu cel al beneficiarului. Numărul total al asistaților sociali este de 12.748 iar numărul total de rânduri populate cu date în tabelul excel este de 92.812. Ofertantul va livra dispozițiile și referatele generate, în format electronic inscripționate pe două CD-uri, structurate în două dosare distincte, unul pentru dispoziții și celălalt pentru referate. Denumirea fișierelor va fi aceeași cu numele asistatului social din dispoziție/referat. Ofertantul va garanta ca referatele și dispozițiile rezultate din comasarea informațiilor, corespund cu datele regăsite în tabelele excel, iar totalul sumelor aferente fiecărui asistat social, sunt calculate corect. În cazul în care acestea conțin erori de comasare sau calcul, ofertantul, va corecta greșelile și va pune la dispoziție fișierele corectate. Totodată dacă referatele și dispozițiile au fost deja imprimate, ofertantul va suporta costul reimprimării fișierelor corectate în numărul de exemplare imprimate anterior. Ofertantul are obligația de a livra CD-urile cu conținutul referatelor și a dispozițiilor în termen de 10 zile.

Aspecte supuse consultării: 
Determinarea valorii estimate a achiziției de servicii de prelucrare date pentru emiterea referatelor și dispozițiilor. Achiziția se va face pe baza criteriului „prețul cel mai scăzut”, cerințele impuse prin caietul de sarcini fiind considerate cerințe minimale și obligatorii. Plata se va face în termen de maxim 30 de zile de la primirea și înregistrarea facturii la sediul beneficiarului.Contractul se va perfecta după data atribuirii pe SEAP și va înceta la momentul în care una din parți solicită în scris cu cel puțin 30 de zile înainte acest lucru. Prin depunerea unei oferte, ofertantul acceptă în prealabil condițiile generale și particulare care guvernează acest contract ca singura bază a acestei proceduri de atribuire, indiferent care sunt condițiile proprii de vânzare ale ofertantului.

Dată limită transmitere: 06.03.2017

Dată limita consultare: 06.03.2017

Modalitate desfășurare: :
Ofertele se vor transmite la adresa de e-mail achizitii.spas.cta@gmail.com, unde pot fi solicitate eventuale informații suplimentare.