Direcția Generală de Asistență Sociala dorește închirierea unui spațiu adecvat pentru arhivare documente în suprafața minimă de 250mp, în municipiul Constanța - anunț nr. 27343/14.04.2022
Ofertele trebuie să conțină următoarele cerințe minime:
- Locația și suprafața spațiului propus spre închiriere;
- Tipul de proprietate al spațiului propus spre închiriere ;
- Scurtă descriere a spațiului propus spre închiriere;
- Date de contact, denumire ofertant, telefon, adresa e-mail;
- Cadastru, intabulare, extras de carte funciară la zi a spațiului propus spre închirirere ;
- Spațiul trebuie să respecte reglementarile legale (avize și acorduri) privind acreditarea de funcționare a unei arhive;
- Spațiul să dispună de sistem de supraveghere și alarmă;
- Poze ale spațiului propus spre închiriere;
Ofertele se vor transmite prin e-mail la adresa: florinaoncescu@dgas-ct.ro sau în plic închis la sediul autorității contractante din Strada Unirii nr. 104, Constanta, Biroul nr. 1, Registratura, relații cu publicul si evaluare inițiala, până la data 18.04.2022, ora 16:00.
Ofertele care sunt depuse la o alta adresa de corespondenta decât cea stabilită sau după termenul limită de depunere, sunt considerate respinse și vor fi returnate nedeschise către exepeditor .
Alte informații referitoare la oferta/solicitări de clarificări se pot obține la adresa de e-mail: florinaoncescu@dgas-ct.ro , până la data de depunere a ofertelor.
Persoană de contact
ONCESCU Florina, mobil: 0723 629850