Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Direcția generală de asistență socială Constanța închiriază spațiu adecvat pentru arhivare documente

joi, 14 aprilie 2022

Inapoi

Direcția Generală de Asistență Sociala dorește închirierea unui spațiu adecvat pentru arhivare documente în suprafața minimă de 250mp, în municipiul Constanța - anunț nr. 27343/14.04.2022

Ofertele trebuie să conțină următoarele cerințe minime:

  • Locația și suprafața spațiului propus spre închiriere;
  • Tipul de proprietate al spațiului propus spre închiriere ;
  • Scurtă descriere a spațiului propus spre închiriere;
  • Date de contact, denumire ofertant, telefon, adresa e-mail;
  • Cadastru, intabulare, extras de carte funciară la zi a spațiului propus spre închirirere ;
  • Spațiul trebuie să respecte reglementarile legale (avize și acorduri) privind acreditarea de funcționare a unei arhive;
  • Spațiul să dispună de sistem de supraveghere și alarmă;
  • Poze ale spațiului propus spre închiriere;

Ofertele se vor transmite prin e-mail la adresa: florinaoncescu@dgas-ct.ro   sau în plic închis la sediul autorității contractante din Strada Unirii nr. 104, Constanta, Biroul nr. 1, Registratura, relații cu publicul si evaluare inițiala, până la data 18.04.2022, ora 16:00.

Ofertele care sunt depuse la o alta adresa de corespondenta decât cea stabilită sau după termenul limită de depunere, sunt considerate respinse și vor fi returnate nedeschise către exepeditor .

Alte informații referitoare la  oferta/solicitări de clarificări se pot obține la adresa de e-mail:  florinaoncescu@dgas-ct.ro , până la data de depunere a ofertelor. 

Persoană de contact
ONCESCU Florina,  mobil: 0723 629850