Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul 92061 - Furnizare de folie PVC tip crystal, cu accesorii, montaj și transport inclus, necesară pentru pavilioanele de pensionari

luni, 8 mai 2017

Inapoi

Tip anunț: Cumpărări directe

Tip contract: Furnizare

Denumirea achiziție: Furnizare de folie PVC tip crystal, cu accesorii, montaj și transport inclus, necesară pentru pavilioanele de pensionari

CPV: 44172000-6-Folii (construcții) (Rev.2)

Descrierea contractului: Obiectul contractului îl reprezintă achiziția de folie PVC tip crystal, pentru închiderea perimetrală a pavilioanelor de vara pentru pensionari, pentru a se evita formarea curenților de aer, conform specificațiilor din caietul de sarcini atașat. Particularitățile foliei permit rularea și fixarea în poziție verticala pentru perioadele călduroase, sau coborârea și fixarea acesteia în perioadele cu vânt. Necesarul de folie pentru cele 7 pavilioane de vară cu forma octogonală, pentru care se vor închide 7 din cele 8 laturi existente, este de 147 panouri închise cu folie, cu dimensiunile 1800 x 2400 mm, rezultând o suprafața de 635 mp; pentru pavilionul Badea Cârțan, cu forma dreptunghiulară, este necesară închiderea a 3 din cele 4 laturi, fiind necesare 16 panouri cu folie PVC tip crystal, cu dimensiunile 2700 x 1800 mm, rezultând o suprafața de 78 mp și 5 panouri cu dimensiunile 2800 x 1800 mm, rezultând o suprafața de 25 mp. Astfel, necesarul total de folie este de 738 mp.

Valoarea estimata fără TVA: 109224.00 RON

Condiții contract: Obiectul contractului îl reprezintă achiziția de folie PVC tip crystal, cu accesorii, montaj și transport incluse în preț. Oferta va fi prezentată în prețuri unitare, fără TVA; valoarea totală va fi exprimata în lei, cu TVA menționată distinct și va fi întocmită conform formularului de ofertă atașat. Oferta va fi postată în catalogul electronic SEAP și va avea o valabilitate de 60 zile. Contractul se va încheia după data atribuirii în SEAP și va fi valabil până la îndeplinirea obligațiilor asumate prin contract. Livrarea și montajul se vor realiza la sediile autorității contractante pentru care se realizează achiziția, conform caietului de sarcini atașat.

Condiții participare: Ofertanții trebuie să fie înregistrați în SEAP, vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate al acestora corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii; vor face totodată dovada experienței similare, precum și a neîncadrării în cazurile de excludere prevăzute la articolele 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016.

Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire a contractului il reprezintă "prețul cel mai scăzut", pentru ofertele conforme specificațiilor prevăzute în caietul de sarcini.

Termen limita primire oferte: 11.05.2017

Informații suplimentare: Ofertele vor fi transmise până în data de 11.05.2017 la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro, unde pot fi solicitate și eventuale clarificări sau informații suplimentare.

Caiet de sarcini

Modele de formulare

Atribuit către: SC FADMIG SRL;
Valoare: 87.079,28 lei fără TVA.