Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1014454 -Furnizare scaun frizerie, post de lucru și ucenic coafor

joi, 31 mai 2018

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Servicii;

Denumire contract: Furnizare scaun frizerie, post de lucru și ucenic coafor;

CPV și denumire: 39516000-2-Articole de mobilier (Rev.2)

Descriere contract: 

Furnizare de : - 1 bucata scaun frizerie, pompa hidraulica reglabila pe înălțime acționata de o pedala picior, din piele ecologica, robust, brațe plastic rezistente, dimensiuni 95 cm /65 cm/60 cm (înălțime /adâncime /lățime) negru; - 1 bucata post de lucru coafor, material MDF, cu spatii de depozitare interioare, oglinda din bucata întreaga, dimensiuni: lățime 180 cm, adâncime 10 cm, lungime 80 cm; - 1 bucata ucenic coafor, material plastic, 5 sertare, cu roti, negru.

Valoarea estimată fără TVA: 4.110,00  RON  

Condiții referitoare la contract: Contractul se va încheia după data atribuirii în SEAP și va fi valabil până la îndeplinirea tuturor obligațiilor. Oferta, însoțită de fotografii ale produselor solicitate, va fi prezentată în prețuri unitare, fără TVA, sub forma de centralizator de prețuri, după modelul atașat, iar valoarea totală va fi exprimată în lei, cu TVA menționată distinct. Oferta va avea o valabilitate de 60 zile. Oferta financiara va fi postată în catalogul electronic SEAP ca urmare a solicitării transmise de către Autoritatea Contractantă către ofertantul clasat pe primul loc în urma aplicării criteriului de atribuire „prețul cel mai scăzut” și a cărui ofertă îndeplinește cerințele și necesitățile autorității contractante. Ofertantul va respecta toate reglementările referitoare la protecția muncii, PSI și protecția mediului și este răspunzător de exactitatea și legalitatea datelor înscrise în situațiile de plata și în facturi, obligând-se să restituie sumele încasate necuvenit. Transportul produselor și manipularea acestora intră în sarcina furnizorului, fără costuri suplimentare din partea achizitorului, produsele trebuie să corespundă din punct de vedere calitativ cu standardele și normativele specifice în vigoare la data furnizării.

Condiții de participare: : Ofertanții trebuie să fie înregistrați in SEAP, vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii; vor face dovada neîncadrării în cazurile de excludere prevăzute la articolele 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016. Nu se accepta oferte alternative sau parțiale.

Criterii atribuire: Criteriul de atribuire îl reprezintă "prețul cel mai scăzut" pentru ofertele corespunzătoare cerințelor autorității contractante.

Termen limită primire oferte:  08.06.2018 16:00

Informații suplimentare: Oferta va fi transmisă la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro, sau la sediul SPAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – Informatizare, registratură și relații cu publicul în plic închis până în data de 08.06.2018, orele. 16.00, iar informațiile suplimentare se pot solicita la adresa de email menționata mai sus.

Formulare ofertă


Atribuit către: GV Beauty Store;
Valoare: 4.110,00 lei fără TVA