Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1013027 - Prestare servicii în domeniul prevenirii și stingerii incendiilor (P.S.I.)

miercuri, 23 mai 2018

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Servicii;


Denumire contract:
Prestare servicii în domeniul prevenirii și stingerii incendiilor (P.S.I.)

CPV și denumire: 71317100-4 - Servicii de consultanță în protecția contra incendiilor și a exploziilor și în controlul incendiilor și al exploziilor (Rev.2)

Descriere contract: 

Obiectul contractului îl reprezintă prestarea serviciilor în domeniul prevenirii și stingerii incendiilor (P.S.I.) până la 31.12.2018, conform specificațiilor și cerințelor din caietul de sarcini anexat prezentului anunț, cu posibilitatea prelungirii pe 4 luni (ianuarie-aprilie 2019), în limita existenței disponibilității bugetare. Valoarea estimata maximă a achiziției serviciilor necesare până la 31.12.2018 este 38.384,85 lei fără TVA, din care: pentru Serviciul administrare creșe 1.564,85 lei fără TVA, pentru Căminul pentru persoane vârstnice 1.712,13 lei fără TVA, pentru Cantina de ajutor social Constanța 184,10 lei fără TVA, pentru Cantina de ajutor Palazu Mare 165,69 lei fără TVA și SPAS Constanța 5.302,08 lei fără TVA și pentru asistenții personali 29.456,00 lei fără TVA. Valoarea estimata a posibilei prelungiri este de maxim 21.934,20 lei fără TVA.

Valoarea estimată fără TVA: 38.384,85  RON

Condiții referitoare la contract: 

Oferta va fi prezentată în prețuri unitare, fără TVA, sub formă de centralizator de prețuri, după modelul atașat; valoarea totală va fi exprimată în lei, cu TVA menționată distinct. Oferta va avea o valabilitate de 60 zile și va fi postată în catalogul electronic SICAP ca urmare a solicitării transmise de către Autoritatea Contractantă către ofertantul clasat pe primul loc (în urma aplicării criteriului de atribuire „prețul cel mai scăzut" și a cărui ofertă îndeplinește cerințele și necesitățile autorității contractante). Ofertantul va respecta toate reglementările referitoare la protecția muncii, PSI și protecția mediului și este răspunzător de exactitatea și legalitatea datelor înscrise în situațiile de plata și în facturi, obligându-se să restituie sumele încasate necuvenit. Se va constitui garanție de buna execuție, în cuantum de 5% din valoarea totală a contractului, fără TVA.

Condiții de participare:

Operatorii economici vor elabora ofertele pentru necesarul estimat până la data de 31.12.2018. Ofertanții trebuie să fie înregistrați în SEAP, vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate al acestora corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii; vor face dovada experienței similare (de minim 38.384,85 lei fără TVA) prin prezentarea de documente doveditoare în acest sens: contracte, documente constatatoare, procese verbale, etc; vor face totodată dovada neîncadrării în cazurile de excludere prevăzute la articolele 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice.

Criterii atribuire: 

Criteriul de adjudecare îl reprezintă "prețul cel mai scăzut" pentru ofertele corespunzătoare necesitații autorității contractante.

Termen limită primire oferte:  30.05.2018 16:00

Informații suplimentare: 

Ofertele vor fi transmise până în data de 30.05.2018, orele 16:00, la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro, unde pot fi solicitate și eventuale clarificări necesare sau în plic închis la sediul SPAS Constanta din str. Unirii nr. 104, biroul 1.

Formulare ofertă PSI


Atribuit către: Work&CLEAN;
Valoare: 14.595,00 lei fără TVA