Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1018326 - Furnizare de achiziții de mobilier confecționat din paleți de lemn cu montaj inclus

vineri, 15 iunie 2018

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Furnizare;

Denumire contract: Furnizare de achiziții de mobilier confecționat din paleți de lemn cu montaj inclus;

CPV și denumire: 39151000-5 - Diverse tipuri de mobilier (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul contractului îl reprezintă achiziția de mobilier confecționat din paleți de lemn cu montaj inclus conform specificațiilor din caietul de sarcini, rezultând următorul necesar : 14 bănci și 7 măsuțe de exterior.

Valoarea estimată fără TVA: 5.200,00 RON 

Condiții referitoare la contract:  Contractul se va încheia după data atribuirii în SEAP și va fi valabil până la îndeplinirea tuturor obligațiilor asumate. Valoarea totală a ofertei financiare va fi exprimată în lei, fără TVA menționată distinct și va fi justificată pe baza devizului, deviz ce va fi conform cu cerințele din caietul de sarcini atașat. Ofertele financiare care nu sunt susținute de devize conforme nu vor fi luate în considerare. Ofertantul va respecta toate reglementările referitoare la protecția muncii, PSI și protecția mediului și este răspunzător de exactitatea și legalitatea datelor înscrise în situațiile de plată și în facturi, obligându-se să restituie sumele încasate necuvenit. Termenul minim de garanție pentru mobilier este de minim 2 ani,mobilierul trebuie să își mențină caracteristicile inițiale.

Condiții de participare: Ofertanții trebuie să fie înregistrați în SEAP și vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate al acestora corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii, precum și dovada neîncadrării în cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016. Ofertele prezentate trebuie să respecte cerințele minime specificate din caietul de sarcini. Oferta financiară va fi postată în catalogul electronic SEAP ca urmare a solicitării transmise de către Autoritatea Contractantă către ofertantul clasat pe primul loc în urma aplicării criteriului de atribuire „ prețul cel mai scăzut” și a cărui ofertă îndeplinește cerințele și necesitățile autorității contractante.

Criterii atribuire: Adjudecarea se va face în favoarea ofertantului care a prezentat prețul total cel mai scăzut și care întrunește condițiile cerute prin caietul de sarcini.

Termen limită primire oferte:  22.06.2018 16:00

Informații suplimentare: Oferta va fi transmisă la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro sau la sediul SPAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – registratură în plic închis până la data de 22.06.2018, orele: 16.00, iar informațiile suplimentare se pot solicita la adresa de email menționată mai sus.


Caiet de sarcini

Formular ofertă - 59-60-164-167

Formulare - mobilier