Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1293832 - Serviciul de instalare de utilaje de prelucrare a băuturilor (cafea și alte băuturi calde)

marți, 24 mai 2022

Inapoi
Tip anunț: Cumpărări directe;

Tip contract: Servicii;

Denumire contract:  Serviciul de instalare de utilaje de prelucrare a bauturilor (cafea si alte bauturi calde).

CPV și denumire: 51542200-5 - Servicii de instalare de utilaje de prelucrare a bauturilor (Rev.2)

Descriere contract: Contractul se va incheia dupa data atribuirii si va fi valabil pana la 31.10.2022, va produce efectele pana la indeplinirea tuturor obligatiilor asumate prin contract. Oferta transmisa va cuprinde oferta financiara(formular de oferta, centralizator, format cu doua zecimale ), precum si oferta tehnica in care se va detalia modul in care ofertantii vor indeplini cerintele si specificatiile din caietul de sarcini. Oferta se va prezenta in preturi unitare, fara TVA; Valoarea totala va fi exprimata in lei, cu TVA mentionat distinct si se va intocmi conform formularului de oferta atasat. Valabilitatea ofertei: 120 zile. Ofertele prezentate trebuie sa respecte cerintele din caietul de sarcini atasat, oferta financiara va fi postata in catalogul electronic SEAP ca urmare a solicitarii transmise de catre Autoritatea Contractanta catre ofertantul clasat pe primul loc in urma aplicarii criteriului de atribuire „ pretul cel mai scazut” si a carui oferta indeplineste cerintele si necesitatile autoritatii contractante. Nu se accepta oferte partiale. Ofertantul va respecta toate reglementarile referitoare la protectia muncii, PSI si protectia mediului si este raspunzator de exactitatea si legalitatea datelor inscrise in situatiile de plata si in facturi, obligandu-se sa restituie sumele incasate necuvenit.

Valoare estimata: 91.200,00  RON

Condiții referitoare la contract: Contractul se va incheia dupa data atribuirii si va fi valabil pana la 31.10.2022, va produce efectele pana la indeplinirea tuturor obligatiilor asumate prin contract. Oferta transmisa va cuprinde oferta financiara(formular de oferta, centralizator,format cu doua zecimale)precum si oferta tehnica in care se va detalia modul in care ofertantii vor indeplini cerintele si specificatiile din caietul de sarcini. Oferta se va prezenta in preturi unitare, fara TVA; Valoarea totala va fi exprimata in lei, cu TVA mentionat distinct si se va intocmi conform formularului de oferta atasat. Valabilitatea ofertei: 120 zile. Ofertele prezentate trebuie sa respecte cerintele din caietul de sarcini atasat, oferta financiara va fi postata in catalogul electronic SEAP ca urmare a solicitarii transmise de catre Autoritatea Contractanta catre ofertantul clasat pe primul loc in urma aplicarii criteriului de atribuire „ pretul cel mai scazut” si a carui oferta indeplineste cerintele si necesitatile autoritatii contractante. Nu se accepta oferte partiale. Ofertantul va respecta toate reglementarile referitoare la protectia muncii, PSI si protectia mediului, specifice activitatilor in domeniu. Este raspunzator de exactitatea si legalitatea datelor inscrise in situatiile de plata si in facturi, obligandu-se sa restituie sumele incasate necuvenit.Pentru depasirea termenului de furnizare, beneficiarul isi rezerva dreptul de a rezilia unilateral contractul prin notificarea scrisa a furnizorului.

Condiții de participare: Ofertantii vor prezenta certificate constatatoare din care sa rezulte ca obiectul de activitate corespunde obiectului contractului si sunt autorizati in acest sens, in conditiile legii (autorizatie/atestat sau alte documente doveditoare in acest sens); vor face dovada neincadrarii in cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 si 60 din Legea nr. 98/2016. Ofertantii vor prezenta unul sau maxim doua contracte privind prestarea serviciilor de prelucrare bauturi calde in valoare de minim 91.200 lei fara TVA. Ofertantii vor prezenta oferta tehnica care va respecta cerintele prevazute in caietul de sarcini.

Criterii atribuire: Criteriul de adjudecare il reprezinta "pretul cel mai scazut" pentru ofertele corespunzatoare necesitatii autoritatii contractante.

Data limita depunere oferta: 30.05.2022 12:00
 
Informații suplimentare: Ofertele vor fi transmise pana in data de 30.05.2022, orele 12:00, la adresa de e-mail achizitii@dgas-ct.ro (unde pot fi solicitate si eventuale clarificari necesare) sau in plic inchis la sediul DGAS Constanta din str. Unirii nr. 104, biroul 1.

Caiet de sarcini

Modele declarații

Formular ofertă și centralizator

Atribuită către SC DALLMAYR VENDING & OFFICE SCS - 84.000 lei fara TVA