Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1008058 - Furnizare de mobilier medical

luni, 7 mai 2018

Inapoi

Tip anunț: Cumpărări directe

Tip contract: Furnizare

Denumire contract: Furnizare de mobilier medical;

CPV și denumire CPV: 33192000-2 - Mobilier medical (Rev.2)

Descriere contract: Obiectul contractului îl reprezintă achiziția de mobilier medical, conform caietului de sarcini atașat prezentului anunț. Valoarea estimată pentru produsele necesare 10.650 lei fără TVA, este de 10.650 lei fără TVA , din care: pentru Căminul pentru persoane vârstnice valoarea maximă estimată este de: 7.400 lei fără TVA, iar pentru Serviciul administrare Creșe valoarea maximă estimată este de 3.250 lei fără TVA.

Valoarea estimată fără TVA: 10.650,00 RON

Condiții referitoare la contract: Contractul se va încheia după data atribuirii în SEAP și va fi valabil până la îndeplinirea tuturor obligațiilor. Oferta va fi prezentată în prețuri unitare, fără TVA, sub forma de centralizator de prețuri, după modelul atașat cu respectarea cerințelor din caietul de sarcini; valoarea totală va fi exprimată în lei, cu TVA menționată distinct și va fi întocmită conform formularului de ofertă atașat. Oferta va avea o valabilitate de 60 zile. Oferta financiară va fi postată în catalogul electronic SEAP ca urmare a solicitării transmise de către Autoritatea Contractantă către ofertantul clasat pe primul loc în urma aplicării criteriului de atribuire „prețul cel mai scăzut” și a cărui ofertă îndeplinește cerințele și necesitățile autorității contractante. Ofertantul va respecta toate reglementările referitoare la protecția muncii, PSI și protecția mediului și este răspunzător de exactitatea și legalitatea datelor înscrise în situațiile de plată și în facturi, obligându-se să restituie sumele încasate necuvenit. Transportul produselor și manipularea acestora intră în sarcina furnizorului, fără costuri suplimentare din partea achizitorului, produsele trebuie să corespundă din punct de vedere calitativ cu standardele și normativele specifice în vigoare la data furnizării. Produsele trebuie să fie livrate în ambalaje intacte. Furnizorul va livra produsele la sediul beneficiarului sau în altă locație după raza municipiului Constanța conform comenzilor emise de către beneficiar. Termenul de livrare este de 48 ore de la data comenzii. Facturile se vor emite pentru fiecare unitate din subordinea SPAS în parte. Se va constitui garanție de bună execuție, în cuantum de 5% din valoarea totală fără TVA a contractului.

Condiții de participare: Operatorii economici vor elabora ofertele pentru necesarul estimat. Ofertanții trebuie să fie înregistrați în SEAP, vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii; vor face dovada neîncadrării în cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016. Nu se acceptă oferte alternative sau parțiale.

Criterii atribuire: Criteriul de adjudecare îl reprezintă "prețul cel mai scăzut" pentru ofertele corespunzătoare necesității autorității contractante.

Termen limită primire oferte: 14.05.2018 16:00

Informații suplimentare: Oferta va fi transmisă la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro sau la sediul SPAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – registratură în plic închis până la data de 14.05.2018, orele: 16.00. Se pot solicita clarificări și informații suplimentare la adresa de e-mail menționată mai sus.


Caiet de sarcini

Formulare ofertă

Formular ofertă - 59-60-164-167


Atribuit către: S.C. TERMOB BP ACTUAL S.R.L.;
Valoare: 10.350,00 lei fără TVA