Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul 163913 - Furnizare de tipizate

marți, 27 martie 2018

Inapoi

Tip anunț: Cumpărări directe

Tip contract: Furnizare

Denumire achiziție: Furnizare de tipizate;

CPV: 22458000-5-Imprimate la comandă (Rev.2)

Descrierea contractului: Obiectul contractului îl reprezintă achiziția de furnizare de tipizate, conform cerințelor specificate din caietul de sarcini. Contractul se va încheia după data atribuirii în SEAP și va fi valabil până la data de 31.12.2018, cu posibilitatea de prelungire pe încă 4 luni în limita fondurilor disponibile.

Valoarea estimată fără TVA: 31654.33 RON

Condiții contract: Ofertele prezentate trebuie să respecte cantitățile și cerințele specificate din caietul de sarcini. Oferta va fi prezentată în prețuri unitare, fără TVA; valoarea totală va fi exprimată în lei, cu TVA menționată distinct și va fi întocmită conform formularului de oferta atașat. Oferta financiară va fi postată în catalogul electronic SEAP ca urmare a solicitării transmise de către Autoritatea Contractantă către ofertantul clasat pe primul loc în urma aplicării criteriului de atribuire „prețul cel mai scăzut” și a cărui ofertă îndeplinește cerințele și necesitățile autorității contractante; livrarea produselor se va realiza la sediul autorității contractante din Str. Unirii nr. 104 sau în altă locație de pe raza municipiului Constanța, conform comenzilor emise de către beneficiar în funcție de necesități, iar comanda trebuie livrată de către furnizor în maxim 48 de ore de la primirea comenzii. Costul transportului de produse și manipularea acestora cade în sarcina furnizorului. Valabilitatea ofertei este de 60 de zile. Se va constitui garanție de bună execuție, în cuantum de 5% din valoarea totală a contractului, fără TVA.

Condiții participare: Ofertanții trebuie să fie înregistrați în SEAP, vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate al acestora corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii; vor face totodată dovada neîncadrării în cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016. La depunerea ofertei, operatorii economici trebuie să își asume responsabilitatea furnizării produselor în conformitate cu anexele atașate și caietul de sarcini la prezentul anunț. Ofertantul va respecta toate reglementările referitoare la protecția muncii, PSI și protecția mediului și este răspunzător de exactitatea și legalitatea datelor înscrise în situațiile de plată și în facturi, obligându-se să restituie sumele încasate necuvenit. Se vor prezenta oferte doar pentru necesarul de produse până la data de 31.12.2018.

Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire a contractului îl reprezintă "prețul cel mai scăzut", pentru ofertele conforme specificațiilor și necesității autorității contractante.

Termen limită primire oferte: 02.04.2018

Informații suplimentare: Oferta va fi transmisă, până în data de 02.04.2018, orele: 16.00, la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro, sau la sediul SPAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – registratură în plic închis, unde se pot solicită și informații suplimentare.


Caiet sarcini

Model tipizate

Formulare oferta

Formular ofertă - 59-60-164-167

1. Clarificări

2. Clarificări


Atribuit către: C&C PREVENT;
Valoare: 19.370,00 lei fără TVA