Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț de publicitate numărul 161802 - Achiziția serviciilor de amenajare și întreținere spații verzi pentru creșele din subordinea SPAS Constanța

marți, 20 martie 2018

Inapoi

Tip anunț: Cumpărări directe

Tip contract: Servicii

Denumire achiziție: Achiziția serviciilor de amenajare și întreținere spații verzi pentru creșele din subordinea SPAS Constanța.

CPV: 77310000-6-Amenajare și întreținere de spații verzi (Rev.2)

Descrierea contractului: Se va achiziționa serviciul de amenajare și întreținere spații verzi, conform specificațiilor tehnice anexate prezentului anunț, Servicii de amenajare spatii verzi pentru o suprafață de aproximativ 300mp, întreținere spații verzi și sistem automatizat de irigații, pentru o suprafață de 2800mp, toaletare și întreținere 22 arbori și 18 arbuști și 55 tuia:
1) Servicii de amenajare spații verzi: extirpare vegetație existentă, ierbicidare totală, săpare, nivelare, tăvălugire, umpleri cu pământ de pădure, montat rulouri de gazon tip termorezistent, montare sistem de irigații automatizat Irritro ce trebuie conectat la sistemul existent, fertilizare pentru o suprafață de 300mp, furnizare și plantare 30 de tuia de 60-80 cm. Timp de execuție 30 de zile de la data ordinului de începere.
2) Servicii de întreținere spații verzi și sistem de irigații automatizat pentru o suprafață de 2800mp: cosire, greblare, fertilizare, aerare/scarificare, aplicare îngrășământ gazon, stropire antidăunători gazon și arbori și arbuști, toaletare și aplicare tratament arbori, arbuști și tuia, mentenanță sistem automatizat de irigații, supraînsămânțare pe o porțiune de maxim 5% din suprafață pentru perioada martie-noimebrie 2018.

Valoarea estimată fără TVA: 85830.00 RON

Condiții contract: Contractul se va încheia după data atribuirii în SEAP pe o perioadă de 9 luni, conform cerințelor tehnice atașate prezentului anunț. Oferta va fi prezentată în prețuri unitare, fără TVA; valoarea totală va fi exprimată în lei, cu TVA menționată distinct. Oferta financiară va fi postată în catalogul electronic SEAP ca urmare a solicitării transmise de către Autoritatea Contractantă către ofertantul clasat pe primul loc în urma aplicării criteriului de atribuire „ prețul cel mai scăzut” și a cărui ofertă îndeplinește cerințele și necesitățile autorității contractante. Valabilitatea ofertei: 60 zile. Nu se acceptă oferte parțiale. Ofertantul va respecta toate reglementările referitoare la protecția muncii, PSI și protecția mediului și este răspunzător de exactitatea și legalitatea datelor înscrise în situațiile de plată și în facturi, obligându-se să restituie sumele încasate necuvenit. Se va constitui garanție de bună execuție, în cuantum de 5% din valoarea totală a contractului, fără TVA. Oferta va respecta cerințele tehnice anexate și va fi prezentată detaliat pentru fiecare tip de operațiune în parte. Toate substanțele folosite sunt incluse în prețul întreținerii.

Condiții participare: Ofertanții trebuie să fie înregistrați în SEAP, vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate al acestora corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii; vor face totodată dovada experienței similare de minim: 85.830 lei fără TVA, precum și a neîncadrării în cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016.

Criterii adjudecare: Criteriul de adjudecare îl reprezintă "prețul cel mai scăzut" pentru ofertele corespunzătoare necesității autorității contractante.

Termen limită primire oferte: 23.03.2018

Informații suplimentare: Ofertele vor fi transmise până în data de 23.03.2018, orele 16:00, la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro , unde pot fi solicitate și eventuale clarificări necesare.


Cerințe tehnice

Formulare

Formular ofertă - 59-60-164-167


Atribuit către: SC ART INVEST TRADE SRL;
Valoare: 72.400,00 lei fără TVA