Tip anunț: Cumpărări directe
Tip contract: Furnizare
Denumire achiziție: Furnizare scutece absorbante pentru adulți.
CPV: 33751000-9-Scutece de unică folosință (Rev.2)
Descrierea contractului: Furnizare scutece absorbante pentru adulți necesare Căminului pentru persoane vârstnice Constanța.
Valoarea estimată fără TVA: 75150.00 RON
Condiții contract: Contractul se va încheia după data atribuirii pe SEAP și va fi valabil până la data de 31.12.2018, cu posibilitatea prelungirii cu încă 4 luni în limita fondurilor disponibile. Obiectul contractului îl reprezintă furnizarea a 40.000 bucăți scutece absorbante pentru adulți, utilizate pentru beneficiarii semidependenți și dependenți cu incontinență urinară, mărimea L (large) și furnizarea a 1500 bucăți tampoane urologice pentru femei 5 picături, utilizate pentru beneficiarele care prezintă pierderi mici de urină fără a avea incontinență urinară, produse ce trebuie să prezinte TOATE caracteristicile următoare: circumferința 110-150 cm; capacitate de absorbție de minim 2000 ml; aripioare laterale cu sistem de prindere dublu și elastic în jurul piciorului; impregnate cu parfum inhibitor de miros; tratate cu substanțe care sa împiedice formarea de escare (aloe vera, Omega3, Q10, mușețel, etc.); exteriorul să fie din material impermeabil astfel încât sa nu permită trecerea lichidelor sau a mirosului. Produsele vor fi livrate lunar, pe baza comenzii ferme a autorității contractante, vor avea termen de valabilitate de cel puțin 3 luni, vor fi ambalate corespunzător, ambalajul fiind intact, sigilat și curat.
Condiții participare: Ofertanții trebuie să fie înregistrați în SEAP. Ofertanții vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate al acestora corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii; vor face totodată dovada neîncadrării în cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016. Oferta financiară va fi postată în catalogul electronic SEAP ca urmare a solicitării transmise de către Autoritatea Contractantă către ofertantul clasat pe primul loc în urma aplicării criteriului de atribuire „ prețul cel mai scăzut” și a cărui oferta îndeplinește cerințele și necesitățile autorității contractante. Valabilitatea ofertei: 60 zile. Nu se acceptă oferte parțiale.
Criterii adjudecare: Autoritatea contractantă își rezervă dreptul de a achiziționa prin catalogul electronic al www.e-licitatii.ro de la operatorul economic care a prezentat prețul cel mai scăzut raportat la valoarea totală, pentru ofertele corespunzătoare necesității autorității contractante; condițiile de furnizare a produselor cad în sarcina ofertantului de a le respecta și aplica în totalitate.
Termen limită primire oferte: 23.03.2018
Informații suplimentare: Ofertele vor fi transmise până în data de 23.03.2018, orele 16:00, la adresa de e-mail achizitii@spas-ct.ro , unde pot fi solicitate și eventuale clarificări necesare.
Formulare
Formular ofertă - 59-60-164-167
Atribuit către: BELLA ROMANIA IMPEX S.R.L.;
Valoare: 42.675,00 lei fără TVA