Despre instituție

Acte necesare pentru diferite tipuri de solicitări

Utilizați cursorul pentru a redimensiona coloanele. Dacă doriți, scrieți un criteriu de căutare în căsuța de text din header-ul de coloană (de preferat un singur cuvânt cheie pe care îl știți sigur), apoi apăsați butonul de filtru și selectați Contains. Pentru anulare filtru selectați No filter.

adopta un spatiu verde  
reclamatie 
cereri legate de autorizarea activitatilor economice 
cereri urbanism, constructii  
cereri premii banesti pentru persoane varstnice  
cereri acte de la Consiliul Local (copii hotarari de consiliu, hotarari de inventariere, acte arhiva, adeverinte de vechime, expertiza tehnica imobil conform OG nr. 20/1994, republicata)
cereri legate de administrarea cimitirelor  
cereri legate de locurile de parcare si circulatia pe drumurile publice  
cereri legate de activitatea de gospodarire a orasului

spatii verzi, arbori, igiena publica, iluminat public, avize interventie in domeniul public, aviz deseuri

cereri legate de activitatea de taximetrie  
cereri concursuri angajari  
cereri legate de ocuparea domeniului public organizare de santier, depozitare de materiale, alte taxe ocupare domeniu public
cereri legate de terenuri, cadastru  
cereri legate de transportul local inregistrare vehicule, avize transport persoane, puncte de imbarcare-debarcare, licente de traseu, autorizatii de circulatie sau de transport, permis libera trecere faleza Mamaia, premise de acces in zona peninsulara
cereri legate de asociatiile de locatari/proprietari atestarea administratorilor de imobile
cereri legate de eliberarea permiselor de acces în zona peninsulară și Piața Ovidiu  
cereri legate de registrul agricol  
cereri legate de cumpararea terenurilor  
cereri legate de organizare evenimente culturale, sportive si sociale 
cerere pentru emitere aviz UAT pentru amplasare mijloace de publicitate  
cereri legate de inscrierea in audienta

- se vor putea inscrie in audiență persoanele care au avut în prealabil, o cerere (petiție, memoriu) către direcția de resort din cadrul primăriei competentă să soluționeze problema în cauză si de al carei raspuns sunt nemultumiti sau nu au primit raspuns;

- la depunerea cererii de înscriere în audiență  petentul  va trebui să facă dovada că s-a adresat în scris primăriei (răspunsul primit, numărul de înregistrare), precum si alte acte doveditoare;

 - înscrierile în audiență  se acordă pe cale ierarhica.

cereri legate de activitatea de stare civila  
cereri legate de activitatea de evidenta persoanei