1. Obiectivul de investiţii „Construirea drumului public ,,strada CORNELIU BABA” (sectorul de la str. Dumbrăveni la str. Ionel Teodoreanu) din municipiul Constanţa - cartier Palazu Mare” |
Strada Corneliu Baba este situată în partea de sud-est a cartierului de locuințe Palazu Mare din municipiul Constanța între str. Dumbrăveni și str. Ionel Teodoreanu, până la str. Ionel Teodoreanu spre est/sud-est.
Strada are o lungime de 492 m.l. (la care se adăuga cca 30 m racordurile cu str. Liviu Rebreanu), totalizând 522 m, cu o lățime variabilă de 5.5 m până la 8 m.
Indicatorii tehnici aferenți lucrărilor de realizare a carosabilului străzii Corneliu Baba, sunt:
Un sistem rutier nou, alcătuit din următoarele straturi:
- 6 cm îmbrăcăminte (ca strat rulare și de protecție pietruire carosabil) din beton asfaltic tip EB 16 rul 50/70 (fost BA 16);
- 30 cm fundație din piatră spartă 25-63 mm împănată cu cribluri, inclusiv pe zona de acostamente;
- 7 cm substrat din nisip.
Investiția constă în construirea unui drum cu îmbrăcăminte rutieră cu un strat asfaltic de protecție și rulare, pe ampriza disponibilă existentă:
- drum de categoria tehnică III si 2 benzi de circulație:
- lungimea = 260 m;
- lățimea carosabilă = 6 m și acostamente laterale = 2x0,5 m;
- drum de categoria tehnică IV și o bandă de circulație:
- lungimea = 120 m;
- lățimea carosabilă = 3,5 m si acostamente laterale = 2x0,5 m;
- drum de categoria tehnică IV și o bandă de circulație:
- lungimea = 112 m + 30 m racorduri cu str. laterale;
- lățimea carosabilă = 3,5 m și acostamente laterale = 2x0,5 m ;
Obiectivul este finanțat din bugetul local și bugetul de stat prin Programul Național de Dezvoltare Locală.
Stadiu execuție: piatră spartă 100%, asfalt 30%, total investiție: cca. 80%
|
2. Obiectivul de investiții „Construirea drumului public ,,strada BARBU CATARGI” din municipiul Constanța – cartier Palazu Mare”
|
Strada Barbu Catargi este situata în partea de sud-est a cartierului Palazu Mare din municipiul Constanța.
Strada are o lungime totală de 434 m.l., cu o lățime variabilă de cca. 8 - 9 m, fiind delimitată de împrejmuirile de pe latura de nord-vest și terenul viran din partea de sud-est, compusă dintr-o zonă carosabilă neamenajată de 4 – 6 m pietruită neuniform și cu structura eterogenă.
Indicatorii tehnici aferenți lucrărilor de realizare a carosabilului străzii Barbu Catargi, sunt:
Un sistem rutier nou, alcătuit din următoarele straturi:
- 6 cm îmbrăcăminte (ca strat rulare și de protecție pietruire carosabil) din beton asfaltic tip EB 16 rul 50/70 (fost BA 16);
- 30 cm fundație din piatră spartă 25-63 mm împănată cu cribluri, inclusiv pe zona de acostamente;
- 7 cm substrat din nisip.
Investiția constă în construirea unui drum cu îmbrăcăminte rutieră cu un strat asfaltic de protecție și rulare, pe ampriza disponibilă existentă:
- drum de categoria tehnică III și 2 benzi de circulație;
- lungimea = 434 m;
- lățimea carosabilă = 6 m și acostamente laterale = 2x0,5 m;
Obiectivul este finanțat din bugetul local și bugetul de stat prin Programul Național de Dezvoltare Locală.
Stadiu execuție: total investiție: 100%
|
3. Obiectivul de investiții „Construirea drumului public ,,strada HENRI COANDĂ” din municipiul Constanța – cartier Palazu Mare” |
Strada Henri Coandă este situată în partea de sud-est a cartierului Palazu Mare din municipiul Constanța.
Strada are o lungime totală de 430 m.l., cu o lățime variabilă de cca. 5,5 - 8 m, fiind delimitată de împrejmuirile nealiniate de pe părțile laterale, compusă dintr-o zonă carosabilă neamenajată de 3-6 m pietruită neuniform și cu structura eterogenă.
Indicatorii tehnici aferenți lucrărilor de realizare a carosabilului străzii Henri Coandă, sunt:
Un sistem rutier nou, alcătuit din următoarele straturi:
- 6 cm îmbrăcăminte (ca strat rulare și de protecție pietruire carosabil) din beton asfaltic tip EB 16 rul 50/70 (fost BA 16);
- 30 cm fundație din piatră spartă 25-63 mm împanată cu cribluri, inclusiv pe zona de acostamente;
- 7 cm substrat din nisip.
Investiția constă în construirea unui drum cu îmbrăcăminte rutieră cu un strat asfaltic de protecție și rulare, pe ampriza disponibila existentă:
- drum de categoria tehnică IV cu o bandă de circulație;
- lungimea = 430 m;
- lațimea carosabilă = 4 m;
- îmbrăcăminte carosabilă din mixturi asfaltice;
- acostamente laterale = 2x0,5 m.
Obiectivul este finanțat din bugetul local și bugetul de stat prin Programul Național de Dezvoltare Locală.
Stadiu execuție: total investiție: 100%.
|
4. Obiectivul de investiții „Construirea drumului public ,,strada CORNELIU COPOSU” din municipiul Constanța – cartier Palazu Mare” |
Strada Corneliu Coposu este situată în partea de sud-est a cartierului Palazu Mare din municipiul Constanța.
Strada are o lungime totală de 469 m.l., cu o lățime variabilă de cca. 5,5-8 m, fiind delimitată de împrejmuirile nealiniate de pe părțile laterale, compusă dintr-o zonă carosabilă neamenajată de 3-6 m pietruită neuniform și cu structura eterogenă, pentru asigurarea acceselor provizorii.
Indicatorii tehnici aferenți lucrărilor de realizare a carosabilului străzii Corneliu Coposu, sunt:
Un sistem rutier nou, alcătuit din următoarele straturi:
- 6 cm îmbrăcăminte (ca strat rulare și de protecție pietruire carosabil) din beton asfaltic tip EB 16 rul 50/70 (fost BA 16);
- 30 cm fundație din piatră spartă 25-63 mm împănată cu cribluri, inclusiv pe zona de acostamente;
- 7 cm substrat din nisip.
Investiția constă în construirea unui drum cu îmbrăcăminte rutieră cu un strat asfaltic de protecție și rulare, pe ampriza disponibilă existentă:
- drum de categoria tehnică IV cu o bandă de circulație;
- lungimea = 469 m;
- lățimea carosabilă = 4 m;
- îmbrăcăminte carosabila din mixturi asfaltice;
- acostamente laterale = 2x0,5 m.
Obiectivul este finanțat din bugetul local și bugetul de stat prin Programul Național de Dezvoltare Locală.
Stadiu execuție: piatră spartă 85%, total investiție: cca.60%.
|
5. Obiectivul de investiții „Construirea drumului public ,, Eugen Lovinescu” din municipiul Constanța – cartier Palazu Mare” |
Strada Eugen Lovinescu este situată în partea de sud-est a cartierului Palazu Mare din municipiul Constanța.
Strada are o lungime totala de 461 ml, cu o lățime variabilă de cca. 5,5-8 m, fiind delimitată de împrejmuirile nealiniate de pe părțile laterale, compusă dintr-o zonă carosabilă neamenajată de 3-6 m pietruită neuniform și cu structura eterogenă, pentru asigurarea acceselor provizorii.
Indicatorii tehnici aferenți lucrărilor de realizare a carosabilului străzii Eugen Lovinescu, sunt:
Un sistem rutier nou, alcătuit din următoarele straturi:
- 6 cm îmbrăcăminte (ca strat rulare și de protecție pietruire carosabil) din beton asfaltic tip EB 16 rul 50/70 (fost BA 16);
- 30 cm fundație din piatră spartă 25-63 mm împănată cu cribluri, inclusiv pe zona de acostamente;
- 7 cm substrat din nisip.
Investiția constă în construirea unui drum cu îmbrăcăminte rutieră cu un strat asfaltic de protecție și rulare, pe ampriza disponibilă existentă:
- drum de categoria tehnică IV cu o bandă de circulație;
- lungimea = 461 m;
- lățimea carosabilă = 4 m;
- acostamente laterale = 2x0,5 m.
Obiectivul este finanțat din bugetul local și bugetul de stat prin Programul Național de Dezvoltare Locală.
Stadiu execuție: piatră spartă 50%, total investiție: cca.30%.
|
6. Obiectivul de investiții „Construirea drumului public ,,strada IONEL TEODOREANU” (sectorul de la b-dul Tomis la str. Recoltei) din municipiul Constanța – cartier Palazu Mare” |
Strada Ionel Teodoreanu este situată în partea de sud-est a cartierului Palazu Mare din municipiul Constanța.
Strada are o lungime totală de 557 m.l., cu o lățime variabilă de cca. 7-8 m pe sectorul de la b-dul Tomis (DN2A) până la str. Corneliu Baba și de cca. 4,5-6 m pe sectorul de la str. Corneliu Baba până la str. Recoltei, fiind delimitată de împrejmuirile nealiniate de pe părțile laterale.
Indicatorii tehnici aferenți lucrărilor de realizare a carosabilului străzii Ionel Teodoreanu, sunt:
Un sistem rutier nou, alcătuit din următoarele straturi:
- 6 cm îmbrăcăminte (ca strat rulare și de protecție pietruire carosabil) din beton asfaltic tip EB 16 rul 50/70 (fost BA 16);
- 30 cm fundație din piatră spartă 25-63 mm împănată cu cribluri, inclusiv pe zona de acostamente;
- 7 cm substrat din nisip.
Investiția constă în construirea unui drum cu îmbrăcăminte rutieră cu un strat asfaltic de protecție și rulare, pe ampriza disponibilă existentă:
- drum de categoria tehnică III și 2 benzi de circulație:
- lungimea = 327 m;
- lățimea carosabilă = 5,6 m;
- drum de categoria tehnică IV și o bandă de circulație:
- lungimea = 230 m;
- lățimea carosabila = 3,5 m;
- acostamente laterale = 2x0,5 m.
Obiectivul este finanțat din bugetul local și bugetul de stat prin Programul Național de Dezvoltare Locală.
Stadiu execuție: asfalt 95%, total investiție: cca.98%.
|
7. Obiectivul de investiții „Construirea drumului public ,,strada GEORGE TOPÂRCEANU” (sectorul de la str. Corneliu Baba la str. Recoltei) din municipiul Constanta – cartier Palazu Mare” |
Strada George Topârceanu este situată în partea de sud-est a cartierului Palazu Mare din municipiul Constanța.
Strada are o lungime totală de 248 m.l., cu o lățime variabila de 5.5 m până la 8 m.
Indicatorii tehnici aferenți lucrărilor de realizare a carosabilului străzii George Topârceanu, sunt:
Un sistem rutier nou, alcătuit din următoarele straturi:
- 6 cm îmbrăcăminte (ca strat rulare și de protecție pietruire carosabil) din beton asfaltic tip EB 16 rul 50/70 (fost BA 16);
- 30 cm fundație din piatră spartă 25-63 mm împănată cu cribluri, inclusiv pe zona de acostamente;
- 7 cm substrat din nisip.
Investiția constă în construirea unui drum cu îmbrăcăminte rutieră cu un strat asfaltic de protecție și rulare, pe ampriza disponibilă existentă:
- drum de categoria tehnică IV cu o bandă de circulație;
- lungimea = 248 m;
- lățimea carosabilă = 4 m;
- acostamente laterale = 2x0,5 m.
Obiectivul este finanțat din bugetul local și bugetul de stat prin Programul Național de Dezvoltare Locală.
Stadiu execuție: piatră spartă 100%, total investiție : cca.70%.
|